ههههههههههه لا انا م احبه
و انا كل شوي يضرب حسان و اكره ذيك البنت اخت سعد
هههههههه ايه و حنا م نتعلم xDD
و انا و الله لكن هذا سببلي احباط كبير انك تحلم و واقعك مش مطابق تماما xDDD
و انا كل شوي يضرب حسان و اكره ذيك البنت اخت سعد
هههههههه ايه و حنا م نتعلم xDD
و انا و الله لكن هذا سببلي احباط كبير انك تحلم و واقعك مش مطابق تماما xDDD
.gif)
.gif)