هههههههههه اييي سكاي بالوا طويييل
انا اشوف 3 رسايل اقول كتيرة اتجول شوية بالمنتدى و ارد
بعدين انسى
.gif)
في كل دراما لازم حد شرير بس اشرار هذي الايام كيوت
هيسوكا اصلا طيب احسه مش شرير
احسن شخصية عندي بالانمي .gif)
انا اشوف 3 رسايل اقول كتيرة اتجول شوية بالمنتدى و ارد
بعدين انسى
.gif)
في كل دراما لازم حد شرير بس اشرار هذي الايام كيوت
هيسوكا اصلا طيب احسه مش شرير
احسن شخصية عندي بالانمي .gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.png)
.gif)