اداليا روز (1 زائر)


إنضم
11 أبريل 2019
رقم العضوية
9903
المشاركات
1
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
توناتي
0
الجنس
ذكر
LV
0
 
اداليا روز!! بنت أمريكية عندها 10 سنين مواليد 10 ديسمبر. اداليا من الناس اللى بتعمل فيديوهات على الفيسبوك و يوتيوب ؟؟ و بعدين ؟؟ اه فى فرق كبير اوي بينها و بين أي حد بيعمل فيديوهات دلوقتي مش سنها لا و لا إنها لسه بنت صغيرة. اداليا عكس كل الناس دي مفيش حد يقدر يقول عليها جملة "STOP MAKING STUPID PEOPLE FAMOUS". طيب ليه ؟؟؟؟

اداليا اتولدت عندها مشكلة جينية بتسبب الشيخوخة المبكرة ؟ يعني ايه؟؟ يعني اداليا اللى بيشوفها حاليا بيقول عليها ست عجوزة بالإضافة إنها مش مجرد عجوزة دي كمان مش بيطلعلها شعر و وزنها مش بيزيد يعني من الأخر جلد على عضم ؟؟ هتقولو يا ساتر هو احنا ناقصين؟

لا مش ناقصين ، مش ناقصين بؤس بس ناقصين ناس كتير زي أداليا. على الرغم من كل الحاجات دي و ان هي طفلة و مالهاش ذنب فى اي حاجة من دي الا انها ما استسلمتش و عايشة حياتها عادي جدا زي أي طفلة ...

مش زي اي طفلة اداليا كمان مشهورة و بتعمل فيديوهات تضحك الناس و مش هاممها لا شكلها و لا كلام الناس عليها. اداليا كانت فى مقابلة بتقول إنها كانت تتمني تكون طبيعية بس طالما دا اللى حصل خلاص it's fine و لما سألوها اوصفي نفسك بكلمة قالت أنا gorgeous اداليا مش بس الشخص الوحيد اللى هتكلم عليه دلوقتي بس كمان هتكلم عن اهلها و الأخص مامتها اللى أول ما اداليا بدأت تعمل فيديوهات

و لإنها من غير شعر مامتها حلقت شعرها و طلعت معاها فى الفيديو و البنت كانت كاتبة على الفيديو Twins يعني مش حاطة فى بالها انها مختلفة و دا بسبب اهلها اللى عندهم 3 أطفال تانيين طبيعيين و لكن ما فرقوش فى المعاملة و ما حسسوهاش انها غريبة و لا تخلوا عنها. اداليا حد لازم ناخده قدوة على الرغم من صغر سنها بتديني معااني كتير أوي معظمنا ما يعرفهاش و كمان أهلها بيوصلوا مفاهيم تربية صعبة على كتير من الناس مع إنها أبسط ما يمكن!!!
 

المتواجدون في هذا الموضوع

أعلى أسفل