Tsukishima Kei 29 مايو 2026 هل انت مقيمة في المنتدى حرفياً؟ ما فيه مرة رايتك الا تواجدك منذ لحظات بدات احس انك شبح يسكن المنتدى لا ينام
هل انت مقيمة في المنتدى حرفياً؟ ما فيه مرة رايتك الا تواجدك منذ لحظات بدات احس انك شبح يسكن المنتدى لا ينام
هي الفكرة بس عشان غالبا بدخل من الفون ف ممكن تلاقيني موجوده وانا بالاساس مشغوله او بعمل حاجه او حتى في العمل ^""
لكن ومالمشكلة ان اكون شبح ساكن التون

التفاعلات: Tsukishima Kei