L E A Ð E R A Z ! X كتب L E A Ð E R على الملف الشخصي A Z ! X. الأمس في 20:35 هلا ازيكس سينباااااي كيف الحال ؟؟ شفت المباراه ؟
Angel Haru Markiza Hend كتب Angel Haru على الملف الشخصي Markiza Hend. الأمس في 20:19 هو انا مش عارفة اوصفلك مشاعري ازاي من ناخية اتاك يعني اول موسمين كنت بحبه جددااااا بس جينا على النعاية الاحداث حسيتها مش مرتاحة ليها والنعاية برضو محبتهاش هو اه كان نفسي في نهاية سعيدة بس برضو مش نهاية تقتل الشخصية الرئيسية للعمل
هو انا مش عارفة اوصفلك مشاعري ازاي من ناخية اتاك يعني اول موسمين كنت بحبه جددااااا بس جينا على النعاية الاحداث حسيتها مش مرتاحة ليها والنعاية برضو محبتهاش هو اه كان نفسي في نهاية سعيدة بس برضو مش نهاية تقتل الشخصية الرئيسية للعمل
Angel Haru Sir Crocodile كتب Angel Haru على الملف الشخصي Sir Crocodile. الأمس في 20:16 اتس اوكيييه دونت ووري عيوني بخير الحمدلله الحين وانا سعيدة جدا بمواضيعك مهما قلت بجد احب طريقة سردك تحمس الواحد يشوف اعمال مستحيل يقرر يشوفها ^ الجانب المحزن بس بالموضوع ان قائمتي جالسة تتفاقم اكثر يارب اخلصها بيوم من الايام & يب فايوليت كانت كرزة الموضوع
اتس اوكيييه دونت ووري عيوني بخير الحمدلله الحين وانا سعيدة جدا بمواضيعك مهما قلت بجد احب طريقة سردك تحمس الواحد يشوف اعمال مستحيل يقرر يشوفها ^ الجانب المحزن بس بالموضوع ان قائمتي جالسة تتفاقم اكثر يارب اخلصها بيوم من الايام & يب فايوليت كانت كرزة الموضوع
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ SKY NET كتب فَــطـِـيرَة تـفَاحْ على الملف الشخصي SKY NET. الأمس في 20:00 اوجي الصخل عندي اقتراح شرايك تسوي فضاء الرسام ويكون للرسامين معارض ويكون فيه اختام زي فضاء المصمم؟
Markiza Hend ساي كتب Markiza Hend على الملف الشخصي ساي. الأمس في 19:46 ساي قصدك بنفس التصميم اعدل عليه؟ حاضر ان شاء الله لما اروح يارب بس الاقي الpsd وما اكون مسحته
عبدالرحمن 14 L E A Ð E R كتب عبدالرحمن 14 على الملف الشخصي L E A Ð E R. الأمس في 19:06 شكرا لك على التقييم آمين وياك يارب
MADNESS Markiza Hend كتب MADNESS على الملف الشخصي Markiza Hend. الأمس في 19:02 في احد اعطاني تونه زياده يا انتي او وتين يالبى والله ايلفيوووووو
Markiza Hend Sir Crocodile كتب Markiza Hend على الملف الشخصي Sir Crocodile. الأمس في 18:46 شكرا لك من القلب على كلماتك الجميلة ودعواتك الأجمل اللهم امين ويرزقك أضعاف مضاعفة من الخير والسعادة والراحة يارب
شكرا لك من القلب على كلماتك الجميلة ودعواتك الأجمل اللهم امين ويرزقك أضعاف مضاعفة من الخير والسعادة والراحة يارب
وإن مش كل الأمنيات بتتحقق وفي رأيي ده اللي بيخليها أصدق وأقرب للواقع من أي نهاية مثالية

التفاعلات: وتِين و Angel Haru